Szkolenia

Często osoby wyszukujące moich szkoleń w sieci wpisują frazę Stanisław Zawadzki szkolenia. Google zna mnie jako Stanisław Zawacki przez “c” nie przez “dz” 🙂 Dlatego wychodząc naprzeciw algorytmom wyszukiwarek, w tym miejscu wpisałem frazę Stanisław Zawadzki szkolenia, by można było łatwiej mnie znaleźć.

Poniżej znajdą Państwo informacje, co jest dla mnie ważne podczas przygotowania i prowadzenia warsztatu. 

Co usłyszę, zapomnę.
Co zobaczę, zapamiętam.
Co sam zrobię, zrozumiem. Konfucjusz.

Ponad dwa i pół tysiąca lat temu chiński filozof i myśliciel napisał te trzy proste zdania, które pomimo upływu lat i ze względu na swoją unikalną wymowę przytaczane są do dzisiaj. Doskonale opisują mechanizm nauki oraz to, jak ważna dla skuteczności tego procesu jest aktywna postawa osoby uczącej się. Kolejnym niezmiernie istotnym i zarazem niezbędnym elementem w przekazywaniu wiedzy osobom dorosłym jest zapewnienie im pewnej i stabilnej bazy w postaci bezpieczeństwa. Wyrażającego się w szacunku, zaangażowaniu i wspólnym zrozumieniu.

Te dwie myśli towarzyszą mi zawsze, gdy przygotowuję i prowadzę szkolenia. Podczas swojej pracy staram się zapewnić uczestnikom przestrzeń do rozważań nad danym zagadnieniem. Zachęcam do dogłębnej analizy i interpretacji, aby jak najlepiej zapoznać się z danym zjawiskiem i wybrać te rozwiązania, które okażą się skuteczne. Poza przekazywaniem wiedzy wartością, którą cenię najbardziej i najchętniej wprowadzam do szkoleń, jest podejście coachingowe. Daje ono świetne efekty w zdobywaniu nowych kompetencji przez pracowników i motywuje do wykorzystywania ich w praktyce, czyli życiu codziennym.

Dzięki spersonalizowanemu podejściu w prowadzeniu szkoleń ich uczestnicy dochodzą do oczekiwanych wniosków, które zapisują, poddają krytyce, testują w bezpiecznej atmosferze spotkania w grupie z doświadczonym przewodnikiem, a następnie wykorzystują w codziennej pracy. Żadne szkolenie nie jest takie, jak poprzednie, każde jest inne. Dlatego tak bardzo inspiruje mnie to, co robię.

Specjalizuję się w szkoleniach z zakresu:

  • sprzedaży

  • obsługi klientów

  • komunikacji

  • kompetencji zawodowych

  • kompetencji wychowawczych

  • aktywizowania bezrobotnych

  • motywacji

  • zarządzania zespołem

  • kompetencji lidera

Wybór szkolenia niesie ze sobą dużą odpowiedzialność. Wiem, że decydując się na szkolenie zewnętrzne, zamawiający oczekuje wymiernych efektów. Dlatego właśnie z taką myślą tworzę dla Państwa szkolenia „szyte na miarę”. Tak jak garnitury – klasyczne, stonowane, poważne, ale także te oryginalne, wyróżniające się i przykuwające uwagę. Każdorazowo badam potrzeby uczestników, aby jak najefektywniej wykorzystać czas poświęcony na szkolenie.

Zachęcam do kontaktu. Chętnie zaprezentuję Państwu fragment swojego przykładowego szkolenia i pomogę dobrać najlepszy program, odpowiadający  wymaganiom i standardom Państwa firmy.